Snelle en doeltreffende hulp bij een mail probleem.

Snelle en doeltreffende hulp bij een mail probleem.

Super hulp!

Heel vlot en correct!

Jammer dat het niet lager dan een halve ster kan.

Zeer waardeloos bedrijf. Zijn er problemen zijn ze niet thuis.

Snel en vakkundig

Ik werd erg snel en duidelijk geholpen door diverse medewerkers. Een erg prettige klantvriendelijke ervaring!

lightning speed Support

Er was een issue ontstaan met 1 van de email boxes. Nadat ik dit via het ticketsysteem kenbaar had gemaakt kreeg ik binnen 5 minuten een response dat het weer moest werken. En inderdaad, dat was ook het geval :) Superblij mee, want dit soort dingen gebeuren uiteraard alleen wanneer je de email ook snel nodig hebt.

Stabiele hosting en uitstekende support

De support is goed bereikbaar en zéér behulpzaam. (above and beyond van wat je zou mogen verwachten)

Onmiddellijk antwoord op een vraag

Als ik een vraag heb wordt deze zo snel mogelijk op een heel vriendelijke manier beantwoord . De medewerkers doen er alles aan om mijn problemen die ik als leek tegenkom op te lossen . Hartelijk dank

Goed geholpen door Helpdesk

Ook deze keer weer prima geholpen door de helpdesk medewerkers. Binnen no time hadden ze het probleem voor me opgelost. Kan nu weer verder met het bouwen van de website.

Snelle service en ondersteuning

De portalen voor beheer zijn gebruiksvriendelijk. Snelle service en reactie via het ticket systeem.

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en goede hulp aangeboden! Wordt goed meegedacht.

denken mee en regelen meteen

Mailpakket gekocht en de diverse mails werden aangemaakt. Voor mij is dit een uitkomst en qua prijs ben ik er enorm mee geholpen. Dank voor jullie hulp guys !!!

geweldige support

er wordt met je meegedacht. technische zaken waarop je geen support zou verwachten worden opgelost. Ik ben meer dan tevreden. Al jaren.

Onmiddellijk antwoord op mijn vragen en een geweldige service .

Als ik met een vraag zit , wordt er onmiddellijk geantwoord en alles gedaan om het probleem op te lossen . Via chat kan er gesproken worden met een medewerker die meer dan zijn best doet om je van dienst te zijn . Zeker aan te raden . Bedankt voor jullie hulp .

reageren snel en adequaat

Meer dan 10 jaar gebruik gemaakt van de diensten van MijnHostingPartner. Zeer tevreden geweest in de snelheid en adequaatheid van hun service.

* De helpdesk: niks mis mee, reageren snel en vakkundig. * Administratie: Reageert niet snel maar wel na een aantal dagen misschien vakantie's en zieken, helpdesk is goed bereikbaar. Wel is de FTP toegang aan de trage kant dus dat is een puntje om na te kijken. Voor de rest zijn de mensen die daar werkzaam zijn vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekende hoster

Ik ben sinds enkele maanden klant bij MijnHostingPartner met een 20-tal websites. De concurrentie werd enerzijds onbetaalbaar en anderzijds werd de helpdesk er minder en minder bereikbaar. Ik heb dan ook al mijn websites overgezet naar MijnHostingPartner.nl. Dit ging niet helemaal vanzelf. Vaak vond ik m'n weg nog niet goed in het nieuwe platform, soms lag echter ook aan foutjes in het haperende admin panel. Hoe dan ook... Ik werd altijd vrijwel direct geholpen door de vriendelijke werknemers - zowel via chat als via het ticket systeem. Ik kan dan ook niet anders dan MijnHostingPartner.nl aanraden bij iedereen die een betrouwbare en hulpvaardige Windows hoster zoekt! Bedankt voor de uitstekende servicem, Paul, Michel, Frank en alle andere medewerkers van MijnHostingPartner.nl!

Zeer slechte ervaring met hun administratie

Hosting in 2022 opgezegd, domeinregistratie behouden en betaald. De dag nadat ik na lange tijd weer eens had ingelogd op het controlepanel kreeg ik ineens diverse mails met alsnog kosten voor de hosting van de afgelopen 2 jaar. Drie (soms vier) mails op één dag met zelfde factuur nummer, variërend van “Geen zorgen want je hebt op dit moment nog een week de tijd om de betaling te voldoen” tot "Let op! Nog een dag om de betaling te regelen..."  Je kunt ze niet bellen of mailen, dus dit gemeld via het ticketsysteem. Kreeg een paar uur later bericht terug “Daar is dan vermoedelijk iets niet helemaal goed gegaan bij de opzegging. Ik heb alsnog het pakket met terugwerkende kracht opgezegd. De facturen zijn daarmee komen te vervallen.” Hiervan ook bevestiging gehad per mail. Helaas bleek dit toch niet echt goed geregeld want opnieuw kreeg ik facturen, nu met extra kosten erop. Vier mails per dag over 2 facturen. Het bedrijf blijft gewoon rekeningen incasseren, dus ik heb ze moeten blokkeren. Hoewel ik aanvankelijk gewoon mijn domeinnaam bij hen wilde behouden, heb ik daar verhuizing voor aangevraagd. Want nu niet kan omdat ze mijn domein in gijzeling houden. Tenzij je tijd genoeg hebt (of er lol in hebt om een complete administratieve chaos aan te gaan): niet doen. Het kost gewoon enorm veel ergernis en tijd. ------------------------ Het schrijven van deze review heeft geholpen. Uiteindelijk zijn we tot een compromis gekomen: ik heb één factuur zonder extra kosten betaald en mijn domein naam is inmiddels verhuisd. Blij mee.

super

Super goede service en altijd snel reactie!

Snel, betrouwbaar en goede communicatie

fijne bedrijf om mee te werken, Handige portal en goed en betrouwbare opvolging op mijn vragen

Slechte service

Mijn ervaring is ronduit slecht. Ik probeer sinds een aantal dagen mijn, bij hun geregistreerd domein, voor de meest basale zaken (email) in gebruik te nemen. Blijkbaar had ik hiervoor een pakket nodig, wat verder niet erg is, maar dit pakket werd mij, zonder enig overleg vooraf, in rekening gebracht en gemakshalve ook maar meteen geïncasseerd. Dank je dat het dan okay is, maar helaas. Er schijnt hiervoor (het aanmaken van een email acoount!!!) maar één iemand te zijn, die mij kan helpen, en die is ziek. .... Ik wilde met dit bedrijf in zee om mijn startend bedrijf in de markt te zetten, maar heb geen enkele vertrouwen dat zij hiertoe in staat zijn.

Veel problemen

Ik heb in het verleden nogal problemen gehad met deze organisatie. Mijn laatste probleem was dat ze al mijn DNS van mijn domeinen hadden gereset. Ze ontkennen van alle kanten dat zij dit hebben gedaan en vragen 75 euro om dit terug te zetten. Het is duidelijk dat zij dit hebben gedaan aangezien ik de enige met een login ben en meer dan een jaar niet ingelogged ben geweest. Daarnaast verwijzen alle DNS nu naar hun servers (waarom zou ik dat doen?). Denk goed na voordat je producten bij deze organisatie aanschaft.

goede helpdesk en fijne kennisbank

Elke vraag van mij via het ticketsysteem wordt snel en deskundig beantwoord. Ook is het voor een leek als ik makkelijk om zelf dingen aan te passen, dankzij hun duidelijke kennisbank en heldere uitleg. De helpdesk denkt actief mee, komt met passende oplossingen en geeft opties.

Snel geholpen.

Ik had een probleem met Authenticatie. Er moesten twee waarden worden ingevoerd. Zeer snelle reactie. Probleem opgelost.

Probleem met verhuizing snel opgelost

Goed en snel geholpen met een domeinnaam verhuizing probleem

Top Hoster

Waar voor je geld! Kwaliteit en goede service. Maak al sinds 2014 gebruik van hun diensten

Placotiweg 2

4131NL Vianen